måndag 5 juli 2010

Vilhelm - 070922 - 100705

Idag somnade Vilhelm in på mitt bröst, mellan mina tuttar - hans favoritplats. Dom sista dagarna var tuffa för den gamle mannen. Han var tröttare än vanligt och orkade knappt bry sig om hur och var han kissade, men åt det gjorde han och mys och gos tackade han heller inte nej till. Men han var ändå inte riktigt sig själv.

Ville sov i sängen med mig och min sambo i lite över ett års tid. Utöver detta så var han med oss en del under dagarna också. Det kommer bli så otroligt tomt utan lille Vilhelm, speciellt så han var väldigt mån om att ständigt ha kroppskontakt, ville alltid ligga nära.

Jag hoppas han var lycklig med oss, han verkade i alla fall vara det. Om inte annat så är han lycklig nu, när han äntligen fått träffa sin älskade bror Roland igen.

1 kommentar: